Pytania-odpowiedzi

  • Co to jest INCREDIT?

    INCREDIT – to szybka pożyczka bez zabezpieczeń i dokumentów, która jest dostępna dla wszystkich mieszkańców Polski w wieku od 21 do 70 lat. Dostępne są kwoty od 100 do 10 000 złotych. Klient ma możliwość złożenia wniosku o pożyczkę na okres od 61 dni do 24 miesięcy.

  • Jakie wymagania należy spełnić aby otrzymać pożyczkę w INCREDIT?

    Aby ubiegać się o pożyczkę w INCREDIT należy:
    * być osobą na stałe mieszkającą i pracującą w Polsce i mieć od 21 do 70 lat;
    * nie należy posiadać opóźnień w spłacie pożyczek (obecnych oraz już spłaconych)
    * należy uzyskiwać stałe dochody;
    * należy posiadać rachunek w którymkolwiek z polskich banków oraz aktywny numer telefonu w jednej z sieci telefonii komórkowej

  • Jak mogę spłacić pożyczkę?

    Spłaty pożyczki zaciągniętej możesz dokonać przelewając środki na jeden z naszych rachunków bankowych:

    Bank Millennium S.A.: 65 1160 2202 0000 0002 9899 9612

    BZ WBK S.A.: 16 1090 1043 0000 0001 3231 9233

    Alior Bank S.A.: 43 2490 0005 0000 4530 9311 0481

    mBank S.A.: 17 1140 2105 0000 3356 7700 1001

  • Jak otrzymać pożyczkę?

    Aby otrzymać pierwszą pożyczkę należy:

    1. Odwiedzić naszą stronę główną www.incredit.pl, wybrać kwotę oraz okres pożyczki, następnie kliknąć

        Weź pożyczkę i dokładnie wypełnić formularz rejestracyjny

    2. Dokończyć rejestrację przelewając 0,01 zł lub 1,00 zł na nasze konto - szczegóły płatności wyślemy na maila.

    3. Oczekiwać od nas potwierdzenia zakończenia rejestracji, a następnie samej decyzji.

    4. Należy pamiętać, że w przypadku kiedy posiadasz rachunek bankowy w innym banku niż te które widnieją na naszej stronie internetowej www.incredit.pl w zakładce Kontakty, czas otrzymania środków na Twoje konto zależy od sesji międzybankowych ustalonych przez Twój bank.

    Aby otrzymać kolejną pożyczkę należy:

    1. Zalogować się na swoje konto użytkownika (wybierając sekcję: Wniosek o udzielenie pożyczki)

                  2. Zadzwonić na numer +48 22 101 04 00

  • Co jest niezbędne w celu złożenia wniosku o pożyczkę w INCREDIT?

    Pożyczka udzielana jest w sposób elektroniczny, dlatego do jej otrzymania potrzebny jest jedynie dowód osobisty, adres e-mail, komputer, podłączenie do Internetu oraz rachunek bankowy.

  • Co należy wpisać w rubryce "Tytuł Przelewu" ("Informacja dla banku") przy przelewie 0,01 zł lub 1,00 zł na rejestrację?

    Należy wpisać następujący tytuł przelewu: Potwierdzam Warunki Umowy nr XXXXXXX

  • Czy w tym samym czasie mogę otrzymać wiecej pożyczek od INCREDIT?

    Nie, w tym samym czasie możesz posiadać tylko jedną aktywną pożyczkę w INCREDIT.

  • W jakiej wysokości mogę otrzymać pożyczkę?

    W Incredit udzielamy pożyczek w kwocie od 100 do 10 000 zł.

    Kwota darmowej pierwszej pożyczki może wynosić do 2000 zł. Taka pożyczka udzielana jest na okres 61 dni. 

  • Jak mogę sprawdzić ile wynosi całkowita kwota do spłaty pożyczki?

    Przed wnioskowaniem o pożyczkę możesz wybrać na stronie głównej kwotę oraz okres pożyczki - wtedy pokaże się kwota i termin do spłaty.

    Jeśli już masz pożyczkę - zaloguj się na swoim profilu używając adresu e-mail oraz hasła podanego przy rejestracji. W strefie użytkownika znajdziesz szczegóły Twojej pożyczki.

  • Czy mogę wcześniej spłacić pożyczkę?

    Tak. Pożyczkę możesz spłacić w dowolnym momencie przed upływem terminu spłaty.

  • Czy mogę aplikować o pożyczkę w czasie, gdy mam niespłacony kredyt w banku lub innej instytucji finansowej?

    Tak, jeśli nie spóźniłeś się ze spłatą lub nie zostałeś wpisany do żadnego z rejestru dłużników.

  • Dlaczego odmówiono mi pożyczki?

    Niestety, nie możemy udzielić Ci pożyczki, jeśli:

    * widniejesz w jednym z rejestrów dłużników;
    * w trakcie rejestracji podałeś nieprawidłowe dane;
    * jesteś osobą w wieku poniżej 21 lat lub powyżej 70 lat.

    Incredit udziela pożyczki, dokonując indywidualnej oceny każdego wniosku Klienta i może zaoferować Klientowi mniejszą kwotę pożyczki bez podania przyczyny. Incredit może odmówić udzielenia pożyczki i zastrzega sobie prawo do nieujawniania przyczyn odmowy.

  • Jakie są godziny pracy INCREDIT?

    Jesteśmy dostępni dla Ciebie od Poniedziałku do Piątku od 8:00 do 21:00, Sobota: 8:00 - 20:00, Niedziela: 9:00 - 17:00

  • Nie jestem w stanie spłacić terminowo całej kwoty pożyczki. Co robić?

    Pod nr tel. 22 250 22 51 uzyskasz wszelkie informacje dotyczące spłaty po terminie.