baloon

Pytania
i odpowiedzi

Jakie wymagania mam spełnić, aby dostać pożyczkę w INCREDIT?

    Możesz dostać pożyczkę w Incredit, jeżeli:

  • Jesteś obywatelem Polski,
  • Masz 21-70 lat,
  • Posiadasz konto bankowe,
  • Posiadasz regularne miesięczne dochody,
  • Posiadasz adres mailowy,
  • Posiadasz aktywny telefon komórkowy,
  • Posiadasz pozytywną historię kredytową. (brak zaległości w spłacie pożyczek czy kredytów.)
Często zadawane pytania
  • To całkiem proste. Aby ubiegać się o pożyczkę w INCREDIT, wystarczy że masz:

    • Numer dowodu osobistego,
    • Dostęp do Twojego internetowego konta w banku,
    • Numer telefonu i adres email,
    • Kwotę Twoich miesięcznych zobowiązań (na przykład innych pożyczek, leasingu itp).
  • Aby dostać pierwszą pożyczkę, wystarczy kilka prostych kroków:

    1. Wejdź na stronę www.incredit.pl, wybierz dogodną dla siebie ofertę pożyczkową: Pożyczka konsumencka lub Pożyczka na większe wydatki.
    2. Następnie wybierz kwotę oraz wysokość rat, która będzie dla Ciebie najlepsza, a następnie kliknij przycisk Złóż wniosek
    3. Dokończ rejestrację, identyfikując swoje dane osobowe poprzez nowoczesną technologię Kontomatik lub tradycyjnie - przelewając 1 PLN w celu potwierdzenia Warunków Umowy INCREDIT. Wystarczy, że będziesz podążać za instrukcją dostępną na Twoim profilu.
    4. Poczekaj na potwierdzenie zakończenia rejestracji, a następnie na decyzję o udzieleniu pożyczki.

    Chcesz wziąć kolejną pożyczkę?

    1. Zaloguj się na swoje konto użytkownika i wybierz sekcję: Wniosek o udzielenie pożyczki
    2. W razie pytań zadzwoń na numer +48 22 598 71 00.
  • INCREDIT udziela szybkich pożyczek online bez zabezpieczeń. Jedyne co będzie potrzebne podczas składania wniosku o pożyczkę to: dowód osobisty, adres email i dostęp do bankowości elektronicznej.

  • W zależności od potrzeb możesz skorzystać z naszej oferty Pożyczki konsumenckiej i aplikować o kwotę od 2000 do 9500 złotych lub Pożyczki na większe wydatki i wnioskować o pożyczkę w kwocie od 9550 do 35000 złotych.

  • Weryfikacja to jeszcze jeden krok, który ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa Tobie i twoim danym osobowym. Jest to potwierdzenie danych przez Ciebie wprowadzonych, z informacjami z Twojego banku.

    Weryfikacji danych osobowych można dokonać na dwa różne sposoby:

    • weryfikacja za pomocą nowoczesnej technologii Kontomatik,
    • wykonanie przelewu identyfikacyjnego na kwotę 1 zł ze swojego konta bankowego.
  • Aby potwierdzić akceptację umowy ramowej pożyczki INCREDIT i zakończyć rejestrację wykonaj przelew 1 PLN ze swojego konta bankowego. Na ten rachunek wyślemy środki z tytułu przyznanej pożyczki.

    Przelew weryfikacyjny pomoże nam zapewnić Ci bezpieczeństwo, gdyż to dzięki niemu upewniamy się, że środki w tytułu przyznanej pożyczki trafią na Twoje osobiste konto bankowe. Etap weryfikacji rachunku bankowego stanowi integralną część procesu rejestracji. Przelew wykonasz w szybki sposób korzystając z bankowości elektronicznej w sposób tradycyjny lub za pomocą szybkich przelewów bankowych Blue Media.

  • Podczas składania wniosku o pożyczkę zostaniesz poproszony o identyfikację, czyli potwierdzenie prawdziwości Twoich danych osobowych. Weryfikacja Twoich danych może odbyć się na dwa sposoby:

    1. Poprzez nowoczesną technologię Kontomatik
    2. Poprzez przelew 1 zł na nasze konto bankowe

    Kontomatik to nowoczesna aplikacja, która pozwala na szybką identyfikację klienta. Dzięki tej opcji nic nie tracisz, a możesz tylko zyskać:

    • Weryfikację tożsamości i dochodu w jednym kroku
    • Przyspieszoną decyzję nawet do kilku minut
    • Brak konieczności dostarczania dodatkowych dokumentów
    • 100% bezpieczeństwa - nie przechowujemy Twoich danych do logowania

    Kontomatik to metoda sprawdzona przez miliony klientów w całej Polsce i wspierana przez ponad 27 banków.

    Jak działa Kontomatik?
    Podczas weryfikacji swojej tożsamości zostaniesz poproszony o wybranie jednej z dwóch metod identyfikacji.
    Jeżeli wybierzesz opcję Kontomatik, wystarczy że zalogujesz się do swojego banku za pomocą Twoich danych do logowania do bankowości elektronicznej.

  • Twój wniosek zostanie rozpatrzony niezwłocznie.

    W przypadku pozytywnej decyzji, w krótkim czasie zlecimy przelew kwoty pożyczki na Twój osobisty rachunek bankowy. W celu zapewnienia wysokiej jakości naszych usług, wykorzystujemy nowoczesne technologie, jak opcję szybkich przelewów Blue Media czy opcję weryfikacji danych Kontomatik, wszystko po to, abyś mógł spełniać swoje plany bez zbędnych opóźnień.

  • Niestety, nie będziemy mogli udzielić Ci pożyczki, jeśli:

    • widniejesz w jednym z rejestrów dłużników;
    • w trakcie rejestracji podałeś nieprawidłowe dane;
    • jesteś osobą w wieku poniżej 21 lat lub powyżej 70 lat.

    Incredit udziela pożyczki, dokonując indywidualnej oceny każdego wniosku Klienta i może zaoferować Klientowi mniejszą kwotę bez podania przyczyny. Incredit może również odmówić udzielenia pożyczki.

 
  • Tak, należy jednak pamiętać, że ostateczna decyzja zależy od oceny zdolności kredytowej.

  • Nie, w tym samym czasie możesz posiadać tylko jedną aktywną pożyczkę w INCREDIT.

  • Przed wzięciem pożyczki upewnij się, że będziesz w stanie zwrócić ją na czas. Możesz spłacić pożyczkę za pomocą dwóch metod:

    1. Szybki przelew elektroniczny dostępny z poziomu profilu Klienta po zalogowaniu się w naszym serwisie
    2. Poprzez przelew tradycyjny na nasz rachunek bankowy prowadzony w Banku Millennium S.A.

      Dane do wpłaty:

      Odbiorca INCREDIT sp. z o.o.

      Numer rachunku: 97116022020000000322259248

      Tytuł przelewu: Opłata rachunku numer (numer pożyczki)

  • Jest to najszybsza metoda spłaty skierowana do użytkowników zarządzających swoim rachunkiem przez Internet. W celu skorzystania z elektronicznej metody spłat, zaloguj się na swoim profilu na www.incredit.pl, przejdź do podsumowania pożyczki, a następnie podążaj za instrukcją. Spłata pożyczki odbywa się w 3 prostych krokach.

  • Dokonaj tradycyjnego przelewu na nasze konto bankowe:

    • Upewnij się, że masz przy sobie numer umowy Incredit lub numer pożyczki
    • Udaj się do najbliższego banku lub na pocztę
    • Przekaż pieniądze na odpowiedni numer konta z podanych powyżej (w Szczegółach Płatności)
    • Upewnij się, że masz potwierdzenie przelewu
  • Tak, pożyczkę możesz spłacić w dowolnym momencie przed upływem terminu spłaty.

  • Przed wysłaniem wniosku o pożyczkę możesz skorzystać z kalkulatora na stronie głównej. Wybierz w nim kwotę oraz okres pożyczki, a obok pokaże się kwota i termin spłaty.

    Jeśli już masz pożyczkę - zaloguj się na swoim profilu używając adresu e-mail oraz hasła podanego przy rejestracji. Szczegóły Twojej pożyczki znajdziesz w strefie użytkownika.